• zaloguj się
  • utwórz konto

REKRUTACJA NA STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA oraz JEDNOLITE STUDIA MAGISTERSKIE - CYWILNE

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Założenie konta

Aby móc dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego, musisz posiadać konto w systemie. Utworzysz je klikając odnośnik „Utwórz konto” (znajduje się w prawym górnym rogu strony).

Podaj adres e-mail, z którego korzystasz - po założeniu konta otrzymasz na podany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Żeby móc korzystać z konta kandydata, musisz potwierdzić ten link. W przypadku problemów z aktywacją konta, skontaktuj się z Działem Organizacji Kształcenia pod adresem rekrutacja@wat.edu.pl.

Uzupełnienie wymaganych informacji

Po aktywowaniu konta i zalogowaniu się do systemu uzupełnij formularze dotyczące Twoich danych osobowych i wykształcenia znajdujące się w zakładce „Formularze osobowe”.

Zdjęcie

Wgraj zdjęcie zgodne z wymaganiami do polskiego dowodu osobistego. To zdjęcie będzie potem wykorzystane na twojej legitymacji studenckiej, dlatego to musi być fotografia odpowiednia do użycia w oficjalnym dokumencie (a nie zdjęcie jak w profilu społecznościowym). Każde zdjęcie wymaga zaakceptowania przez administratora – zaakceptowane zdjęcie jest wymagane do wpisu na studia.

Uwaga!

Można dokonywać zgłoszeń rekrutacyjnych i brać udział w rekrutacji ze zdjęciem oczekującym lub odrzuconym. Akceptacja zdjęcia jest potrzebna dopiero do wpisu.

Wykształcenie

Wypełniając zakładkę „Wykształcenie” nie musisz od razu podawać wszystkich informacji o swoich dokumentach. Żeby dokonać rejestracji na studia, wystarczy, że wpiszesz ukończoną szkołę średnią (ewentualnie, którą ukończysz w tym roku), dodasz dokument (zakładka znajduje się bezpośrednio pod danymi szkoły średniej) i zanaczysz tam: typ dokumentu (rodzaj matury), rok jego wydania i kraj wydania. Jeśli nie posiadasz jeszcze tego dokumentu bo zdajesz egzaminy w tym roku to też zaznacz w/w informacje. 

Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego

W menu po prawej stronie znajdź odnośnik „Oferta” – tam znajdziesz studia I stopnia prowadzące w tym roku nabór. Wybierz studia, na które chcesz aplikować i kliknij zielony przycisk „Zapisz się” w karcie wybranych studiów. Upewnij się, że dane w krótkim formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego są poprawne. Jeśli w rekrutacji na te studia wymagane jest podanie dodatkowych informacji, uważnie wypełnij formularz zgodnie z posiadanymi dokumentami.

Studia dla kandydatów na żołnierzy zawodowych (,,studia wojskowe,,) oznaczone są literami SW. Studia cywilne literami SC (stacjonarne) i NC (niestacjonarne).

Uzupełnianie informacji o świadectwie dojrzałości 

W rekrutacji uwzględniane są wyniki egzaminów. Jeśli maturę zdawałeś/aś w poprzednich latach wprowadź je jak najszybciej, a jeśli zdajesz w tym roku to po uzyskaniu wyników. Uzupełnisz te dane w zakładce ,,wykształcenie,, a dalej edytuj wyniki egzaminów.

Po wypełnieniu wszystkich formularzy zapisz się na studia.

Po dokonaniu zgłoszenia możesz je zobaczyć w swoim koncie w zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne”.

Wnieś opłatę rekrutacyjną

Aby zgłoszenie było rozpatrywane w rekrutacji, musisz wnieść opłatę rekrutacyjną. Termin jej wnoszenia jest taki sam jak termin dokonywania zgłoszeń na studia. Wysokość naliczonych opłat i numer konta do przelewu znajdziesz w swoim koncie w zakładce „Płatności”.

Dostarcz dokumenty

 Po zarejestrowaniu w systemie internetowym IRK musisz dostarczyć  do uczelni osobiście, poprzez upoważnioną osobę lub pocztą wymagane dokumenty. Adres do korespondencji WAT: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 WARSZAWA.

Sprawdź wyniki rekrutacji

Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone w systemie w dniu wskazanym w harmonogramie. Zaloguj się do swojego konta kandydata i sprawdź swój wynik w zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne”.

Wpisz się na studia

Jeśli informacja w zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne” brzmi: „zakwalifikowany do przyjęcia” – gratulacje! To oznacza, że WAT zaprasza cię do wpisu na studia. 

Życzymy powodzenia w rekrutacji!