Założenie konta
Aby móc dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego, musisz posiadać konto w systemie. Utworzysz je klikając odnośnik „Utwórz konto” (znajduje się w prawym górnym rogu strony).
Podaj adres e-mail, z którego korzystasz - po założeniu konta otrzymasz na podany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Żeby móc korzystać z konta kandydata, musisz potwierdzić ten link. W przypadku problemów z aktywacją konta, skontaktuj się z Działem Organizacji Kształcenia pod adresem rekrutacja@wat.edu.pl.
Uzupełnienie wymaganych informacji
Po aktywowaniu konta i zalogowaniu się do systemu uzupełnij formularze dotyczące Twoich danych osobowych i wykształcenia znajdujące się w zakładce „Formularze osobowe”.
Zdjęcie
Wgraj zdjęcie zgodne z wymaganiami do polskiego dowodu osobistego. To zdjęcie będzie potem wykorzystane na twojej legitymacji studenckiej, dlatego to musi być fotografia odpowiednia do użycia w oficjalnym dokumencie (a nie zdjęcie jak w profilu społecznościowym). Każde zdjęcie wymaga zaakceptowania przez administratora – zaakceptowane zdjęcie jest wymagane do wpisu na studia.
Uwaga!
Można dokonywać zgłoszeń rekrutacyjnych i brać udział w rekrutacji ze zdjęciem oczekującym lub odrzuconym. Akceptacja zdjęcia jest potrzebna dopiero do wpisu.
Wykształcenie
Wypełniając zakładkę „Wykształcenie” nie musisz od razu podawać wszystkich informacji o swoich dokumentach. Żeby dokonać rejestracji na studia, wystarczy, że wpiszesz ukończoną szkołę średnią (ewentualnie, którą ukończysz w tym roku), dodasz dokument (zakładka znajduje się bezpośrednio pod danymi szkoły średniej) i zanaczysz tam: typ dokumentu (rodzaj matury), rok jego wydania i kraj wydania. Jeśli nie posiadasz jeszcze tego dokumentu bo zdajesz egzaminy w tym roku to też zaznacz w/w informacje.
Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego
W menu po prawej stronie znajdź odnośnik „Oferta” – tam znajdziesz studia I stopnia prowadzące w tym roku nabór. Wybierz studia, na które chcesz aplikować i kliknij zielony przycisk „Zapisz się” w karcie wybranych studiów. Upewnij się, że dane w krótkim formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego są poprawne. Jeśli w rekrutacji na te studia wymagane jest podanie dodatkowych informacji, uważnie wypełnij formularz zgodnie z posiadanymi dokumentami.
Studia dla kandydatów na żołnierzy zawodowych (,,studia wojskowe,,) oznaczone są literami SW. Studia cywilne literami SC (stacjonarne) i NC (niestacjonarne).
Uzupełnianie informacji o świadectwie dojrzałości
W rekrutacji uwzględniane są wyniki egzaminów. Jeśli maturę zdawałeś/aś w poprzednich latach wprowadź je jak najszybciej, a jeśli zdajesz w tym roku to po uzyskaniu wyników. Uzupełnisz te dane w zakładce ,,wykształcenie,, a dalej edytuj wyniki egzaminów.
Po wypełnieniu wszystkich formularzy zapisz się na studia.
Po dokonaniu zgłoszenia możesz je zobaczyć w swoim koncie w zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne”.
Wnieś opłatę rekrutacyjną
Aby zgłoszenie było rozpatrywane w rekrutacji, musisz wnieść opłatę rekrutacyjną. Termin jej wnoszenia jest taki sam jak termin dokonywania zgłoszeń na studia. Wysokość naliczonych opłat i numer konta do przelewu znajdziesz w swoim koncie w zakładce „Płatności”.
Dostarcz dokumenty
Po zarejestrowaniu w systemie internetowym IRK musisz dostarczyć do uczelni osobiście, poprzez upoważnioną osobę lub pocztą wymagane dokumenty. Adres do korespondencji WAT: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 WARSZAWA.
Sprawdź wyniki rekrutacji
Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone w systemie w dniu wskazanym w harmonogramie. Zaloguj się do swojego konta kandydata i sprawdź swój wynik w zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne”.
Wpisz się na studia
Jeśli informacja w zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne” brzmi: „zakwalifikowany do przyjęcia” – gratulacje! To oznacza, że WAT zaprasza cię do wpisu na studia.
Życzymy powodzenia w rekrutacji!